Obserwatorzy

środa, 7 marca 2018

Wiosenne przypomnienie o wyzwaniu

Witam wszystkich bardzo gorąco na przekór zimowej pogodzie 😉
Jak Wam idą prace na nasze najnowsze wyzwanie z Lemoncraft i perełkami w płynie?
link do wyzwania
Zostało raptem tylko kilka dni (na projekty czekamy do 13 marca).
Więc zapraszam do wzięcią w nim udziału. Będzie nam bardzo miło 😊

Ja zrobiłam kwiatową kompozycję z wykorzystaniem pieknego papieru Lemoncraft z kolekcji "Sercem Malowane"(uwielbiam tę śliczną koronkę). By przełamać delikatny róż użyłam też zielonego papieru z "Everyday Spring Basic". 
Kawałek bawełnianego materiału popsikałam mgiełką 
13arts w kolorze pastelowa malina, użyłam też koronki i kawałka papieru by stworzyć warstwy. Ażurowa serwetka w tle to moja wycinanka, którą przepuściłam obkładając papierem przez maszynkę, dzieki temu zagięcia się wygładziły. Róże na kartce zrobione są z foamiranu irańskiego w kolorze ecru barwionego tuszami wodnymi. Różowy kwiat powstał też z foamiranu(w tym przypadku różowego), który potuszowałam, a linie na płatkach i listkach to roztarty palcem marker Sharpie. 

W mojej pracy użyłam brokatowych perełek w płynie w kolorze oliwkowym. Nie zabrakło też motylków z kartkek z dodatkami od Lemoncraft.








W pracy użyłam:











Życzę udanych pomysłów wyzwaniowych


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.